BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vrijdag 19 februari 2010

Kaart challenge



Bij Let's scrap doe ik mee aan een challenge die per week een andere lay out krijgt. en waar je dan met je restjes papier een kaart van moet maken. Nu we op de helft zijn is er een kaart gekomen die we moeten maken van rest materiaal. Dus ben ik eerst maar aan de slag gegaan met een layout en daar had ik deze restjes van over. Mijn lieve scrap maatje heeft voor mij (met haar geweldige silhouette machine ) de tekst uit gesneden. En dit is het resultaat geworden.


En of ik in een glazen bol heb gekeken maar er is weer een nieuwe challenge en toevallig dat ik daar keek want we moeten (als je meedoet ) een layout maken met een love bingo. Dat betekent dat je onder de letters van love verschillende dingen hebt staan en je mag dan horizontaal, verticaal of diagonaal uitkiezen welke dingen je gaat gebruiken. Toevallig om de kaart te maken voor bovenstaande challenge heb ik deze layout gemaakt en toen ik ging kijken bij de nieuwe challenge stond er toevallig onder de L de ingedrienten die ik heb gebruikt dus was ik snel klaar met deze challenge. Ach foto's genoeg dus kan nog wel iets maken met een andere richting van de Bingo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten