BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

zondag 14 maart 2010

Traktatie 8e verjaardag Renée


Het blijft toch altijd weer moeilijk om een leuke traktatie te bedenken voor school. Ik ben iemand die niet zo van snoep traktaties houdt. Dus meestal verzin ik wel weer iets. ZO heb ik al een keer opblaas diertjes gedaan en bellenblazen. Ook heb ik een keer knapzakjes gemaakt met een soepstengel en een zakdoek en daarin zaten 2 stoepkrijtjes. Een grote 5 als cake dat was ook leuk.En een bekertje gevuld met 2 potloodjes en kleine gummetjes was ook een succes. Nu was ik weer aan het bedenken geweest wat ze nu weer zal trakteren en toen kwam een vriendin van mij met het idee om bladerdeeg figuurtjes te maken en die bestrooien met wat grof zeezout en dan in de oven. Zie hier het resultaat.

Voor de juffen en de meesters heb ik ook wat leuks bedacht. Meestal krijgen ze van de kinderen een merci of celebrations maar ik wilde ook eens wat anders. En het is toch handig als je een kind hebt wat in het voorjaar jarig is dan kun je leuke bloementjes geven. Dus ik heb een tray bloemen gekocht en alle bakjes los geknipt en er een leuk kleurtje crepe papier omheen gedaan.
Zo heb je voor de juffen en meesters ook een leuke gezonde traktatie



1 opmerking:

  1. Leuk, leuk, leuk! Heb je nog een reactie gehad van een juf of meester?~

    BeantwoordenVerwijderen