BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

maandag 5 april 2010

Een pukkel pimpen



Zo he he het is even geleden dat ik weer wat nieuws op mijn blog heb gezet. Maar ik heb het druk gehad met ons Renée haar verjaardag en het scrappen wilde niet echt lukken, dus dan heb niet zoveel materiaal om op je blog te zetten.Nu was laatst mijn maatje Debby naar een hobby beurs geweest en zag daar een tas die helemaal gepimpt was. het was een gewone simpele tas en wij hadden zo iets van dat kennen wij ook maar wij doen een leukere tas als die. Wij hebben toen een pukkel besteld en zijn toen aan de slag gegaan, we hebben geplakt, met de naaimachine aan de gang geweest lintjes kantjes enz erop gelegd en maar proberen. Het kant wat onderaan de klep zit is gekleurd met walnoot olie en de bloem heb ik bestempeld met disstress inkt. Aan de binnenkant van de klep zit tafelzeil en aan de schouderband heb ik het zelfde zeil gebruikt. En dit is het resultaat geworden.

Maar ja in zo diepe tas raak je toch nog wel eens iets kwijt en ben toen maar een tas 'n nizer gaan maken. Je kunt er wel 1 kopen maar ja nu heb ik er een zelf gemaakt met het zelfde tafelzeil als de binnenkant en de band van de tas. Het was even een klus maar uit eindelijk heb ik het voor elkaar gekregen en ik kan alles georganiseerd in mijn tas stoppen.

3 opmerkingen:

  1. en hij is in het echie zelfs nog leuker! Ben toch een beetje jaloers op je super matchende tas 'n izer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw nicole
    wat een super leuk idee
    en het resultaat ziet er ook echt super uit
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicole,

    Wat maken jullie een leuke dingen zeg.

    Lekker creatief:)

    Groetjes je buufie Patricia

    BeantwoordenVerwijderen