BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

woensdag 21 april 2010

Puppies

Helaas het is weer zover. De eerste opvang puppies zijn weer binnen.
Ik zal bij het begin beginnen

Vorig jaar ben ik begonnen met het opvangen van in beslag/gevonden puppies. Mijn overbuuf doet het al jaren voor kittens voor de stichting Redcat.Nu was het zo dat ze vorig jaar ook een heleboel puppies hadden die opgevangen moesten worden zodat ze bij kunnen komen en ook weer aan mensen kunnen wennen en niet alleen maar dat mensen kwaadaardig zijn maar dat mensen ook liefde aan een hond kunnen geven en er mee gaan spelen en wandelen en aandacht geven en de ruimte. En ik vond dat een heel goed doel en ben toen ook gaan begonnen met de opvang maar dan alleen van puppies omdat mijn man en ik allebei allergies zijn voor katten.

Gisteren werd ik gebeld door de stichting of dat ik 2 puppies wilde omdat ze waren binnegebracht.Ze waren hier bij een winkelcentrum waren gevonden in een doos. Het is een jongen en een meisje en waarschijnlijk 6 weken oud.

Ik ben vandaag met ze naar de dierenarts geweest en zijn ze gechipt en vrijdag krijgen ze entingen en dan moeten ze nog een weekje bij mij blijven en dan gaan ze op de site . en dan kunnen mensen ze komen bekijken dan ze dan via het asiel kopen.

Het is zo gezellig in huis en ik vind het ook leuk om te doen omdat ze er zelf niet voor kiezen om naast de kant van de weg gezet te worden of dat ze bij een broodfokker terecht komen.

Het geeft mij heel veel verdoening en de kinderen vinden het fantasties en voor hun (soms ook voor mij ) is het niet altijd makkelijk als ze weer weg gaan naar een nieuw liefdevol gezin.




Snuffel Droopy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten