BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

donderdag 17 juni 2010

Schoonheidsslaapje/ Beauty nap


In februari begon hier Carnaval. Het is in Brabant een groot feest. Trek gekke kleren aan ( of als je als jezelf gaat val je nog meer op). Wij zijn dit jaar niet gaan carnavallen maar mijn moeder was toevallig jarig die dag en wij gingen met z'n alle verkleed daar naar toe. De pakken hadden we al gekocht met Halloween dus die deden weer dienst. Het was een gezellige dag en toen we na het eten aan het afwassen waren ging mijn lieve mannetje even zitten. Nog geen 2 tellen later was hij al in diepe rust. Dus foto tijd en die kin ik goed gebruiken voor een challenge bij Let's scrap
Je moest een foto gebruiken over alle daagse dingen. Nou daar leent deze zich goed voor....
Toen ik helemaal klaar was met mijn lo zag ik dat ik een fout had gemaakt. Ik heb bij dinner 1 n vergeten ik zat zo met het nederlandse woord in mijn hoofd. Ik heb geprobeerd om ze er nog af te halen wat helaas niet ging lukken .


In February started Carnaval hier in Holland. Most of all in the south of Holand. Put on silly clothes and have fun. When this picture was taken it was my mothers birthday. And we put on our clothes and went to the party. After dinner we were going to do dishes and dh was sitting on the sofa. 2 minutes later he was a sleep. By let's scrap there was a challenge about ordinary thing. So I had to use this one. After putting it all together I saw tha I have written dinner wrong. In holland we write it that way.I have tried to get the letters off but it didn't work. So I let is that way

1 opmerking: