BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vrijdag 4 juni 2010

Uitnodiging / Invitation



Onze Ralph is bijna jarig en wordt dan 6 jaar dat moet gevierd worden met een feestje. Aangezien ik meestal probeer een originele uitnodiging te bedenken had ik nu ook weer een zware taak. Het wordt steeds moeilijker omdat ze ook steeds groter worden en dan niet meer van die kinderachtige kaarten willen hebben. Omdat onze Ralph een grote fan is van lego wilde ik eerst lego steentjes kopen en daarop de uitnodiging schrijven en dan weer uit elkaar halen en dan de kindjes het zelf in elkaar moeten zetten zodat ze weten hoe of wat. Maar dat werd een dure uitnodiging en probeerde ik een lego steentje te maken maar dat kreeg ik niet voor elkaar en dus op zoek naar een ander idee. Na het internet afstruinen kwam ik op dit grappige hoofdje terecht.

Dus die heb ik geprint en uitgesneden en op de achter kant heb ik de tekst geplakt. Onze Ralph kwam vanmorgen beneden en vond hem helemaal geweldig en hij heeft ook meteen een hint gegeven voor wat hij graag zou willen hebben.

Nu maar hopen dat we een droge en leuke dag hebben 11 juni.


Our Ralph is going to be 6 at June 15 and he's going to have a party at June 11. I am a mother who wants to be original with the invitations and this year it was difficult to find one. Firts I wanted to buy lego bricks and write the invitation on it so the childeren has to put it together. But it became very expensive. Than I had an idea to make a lego brick but this one was not good so I search on the internet and find this funny face. I printed it on cardstock and on the back side I put the invitation. Ralph came down this morning and saw it and finds it a totally great invitation.

I hope that we have a dry and fun day with all the boys and girls

1 opmerking:

  1. The invitation is really cute, what a great idea. I will keep my fingers crossed that the weather is nice for the party.
    Thank you so much for translating your blog for me, it was great getting to read about your family.

    BeantwoordenVerwijderen