BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

donderdag 27 mei 2010

Naar de dierentuin


Zondag 16 mei zijn we met heel de familie naar Ouwehands dierenpark in Rhenen geweest. We zijn 's morgens lekker op tijd gepakt en gezakt vertrokken. We hadden een lekker weertje. Niet te warm en niet te koud. Het is altijd gezellig om een dag weg te zijn met z'n allen.
Ik heb leuke foto's gemaakt. En het was niet zo heel erg druk dus je kon ook goed bij de dieren komen. We zijn ook naar de zeeleeuwen show heweest. Het was erg leuk om te zien dat de verzorgers ook met de beesten in het water gaan en ze dan lekekr laten spetteren zodat als je op de eerste rij zit je redelijk nat kan worden.
Na zo'n dagje slenteren, kwamen we bij een speeltuin waar een "riviertje" door heen stroomt en omdat we er vorig jaar ook zijn geweest en heel veel kinderen hadden zien nat worden waren we er dit jaar op voorbereid. We hadden drogen kleren meegenomen voor de kindjes zodat ze daar lekker konden ravotten. Ons Renée en haar neefje Brian zijn van dezelfde lengte en die waren iedere keer maar nat tot net onder de knieeen maar onze Ralph was toch wel wat verder nat geworden maar zo lang ze maar lol hebben en de wasmachine het doet geef ik er helemaal niets om. Toen we weggingen van de speeltuin en ons Renée naar ons toe wilde lopen toen gleed ze uit en viel zo in het riviertje met als het gevolg...... Helemaal klets nat. Vlug droge kleren aan en weer verder gaan.
Na een hele leuke dag zijn we nog bij mijn broer blijven eten en daarna snel naar huis zodat ze op tijd naar bed gingen en dan goed uitgerust waren voor de eerste dag school na 2 weken vakantie.


Op 17 mei begon de avond vierdaagse bij ons. Je kan verschillende afstanden lopen. Voor de kleintjes is er een route van 2.5 kilometer en dan loopt het op naar 12 kilometer. Wij liepen de 5 kilometer. Dus we begonnen met frisse moed aan de tocht. Het was voor onze Ralph wat zwaar, maar vorig jaar had hij ook de 5 kilometer gelopen dus dachten we dat kan ie nou ook wel maar helaas hij heeft met zijn vriendjes de rest van de dagen maar de 2.5 gelopen en dat deed ie goed. Onderweg waren er kraampjes ( georganiseerd met de andere scholen en het Wasven. De kraampjes werden gerund door ouders en medewerkers van het wasven. Ook ik heb een avond meegeholpen en dat is mij niet goed bevallen( eerder gezegt gevallen). Tijdens het opruimen van het kraampje heb ik mijn enkel verzwikt en de volgende dag in het ziekenhuis kwamen we er achter dat ik een botje heb gebroken in mijn voet. Dus einde 4 daagse voor mij. Dus nu moet ik het rustig aan doen en dat is lastig voor een bezige bij als ik.
Maar ja het komt allemaal goed en we hopen dat ik snel weer wat vooruit kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten