BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

zondag 2 mei 2010

National Scrapbooking Day




Gisteren was het nationale scrapbook dag. En bij Let's Scrap waren/zijn er verschillende wedstrijden waar je aan mee kunt doen en waarmee je ook leuke prijzen kunt winnen. 1 van de opdrachten was deze. Je had 4 uur de tijd om 1 of 2 sketches te maken. Nu is het natuurlijk wel wat lastig omdat je met verschillende tijdzones rekening moet houden. De challen begon op 1 mei om 8 uur 's morgens volgens de tijd die op de homepage staat van let's scrap.Je kon kiezen uit 2 sketches of je kon ze alle twee maken. Ik heb er maar een gemaakt en dat is deze geworden. De het woord "vangen"heb ik gesneden met mijn Silhouette. Ja ja ik heb er nu ook 1. Helemaal geweldig. Ben er al veel mee aan het uitproberen en ook al veel plaatjes aan het downloaden. Dus in het ververvolg zal er op mijn layouts regelmatig dingen te zien zijn die zijn gesneden met mijn wondertje.






Even nog een update van de puppies. Er is er al 1 naar een nieuw baasje gegaan. Het mannetje gaat nu door het leven met de naam Scout omdat hij de mascotte wordt bij bever groep van de Scouting van onze Ralph. Een van de leidsters heeft hem geadoppteerd en woont nu in een huisje aan de rand van het bos en mag het huis delen met 5 poezen en een kater




Groetjes van Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten